Thursday, July 9, 2009

Selesai sudahhhhhhhhhh

Sudah selesai musim TA..so next week..aku x perlu lagi kelam kelibut moto bot speed bot...nak hntr anak2 g sekolah..hantar kek(ni kerja baru aku selama hubby aku kerja mlm)..dia xde kat umah..aku buat projek baking2 dan deko..klu dia ada..xdapek den nak nolong!!!..nnt dia bising tgk dapur serabut..tension aku !! (dlm ati..abg..sambung laa belakang tu buat dapur khas utk ayang membaking kek..erkk..klu ler wish aku ni dimakbulkan..alangkah bahagianya)

so rutin aku akan kembali spt biasa..bestnya..cuma aku kene adjust sket2 aarr masa nak baking kek tu..syok buat kek ni selain dpt duit sendiri dr hasil jualan..secara x langsung boleh asah skill jugak..

Klu dpt dia dpt cuti..aku nak balik kampungggggggg..windu kat mak..dah 2 bulan x jumpe..dengor suara aje..

No comments: