Sunday, June 15, 2008

register kat KSH& handphone baru

Akhirnya aku konpem g KSH...smlm dah jumpa dgn dr suraya...ermm...1st time jumpa dr ni...nampak friendly...sambil dia buat check-up..kami berborak..aku bgtau yg nnt klu bersalin aku nak amik epidural....dia kata ok tp bgtau awal2 masa rahim br buka kira 2-3 cm ..masa bersalinkan zatty aku amik epidural jugak tp msh rasa sakit sbb sekejap aje lps dr pakar bius buat prosuder utk epidural ..aku terus rasa sakit sgt2..agaknya masa tu bukaan rahim mmg dah melebihi 6cm sbb tu aku rasa sakit..

Kene amik darah dgn check urine...paras darah aku 9.6 aje...aik rendahnyer...berat badan aku...68kg...aku rasa sampai time bersalin nnt harus jadi 70++kg...waaaa....kene pantang betul2 ni....


smlm hubby beli hp baru...model ape?erk..aku x tau model ape tp LG PDAPHONE...latest nyer model...kad sim masih x upgrade ke 3G so xleh ler nak tenet kat mana kecuali yg ada free wi-fi..Dia tanya aku nak tukar bateri baru tak utk hp aku...isk.isk..baik belikan aku hp baru jugak...xpe2 sabar dulu nnt dia belikan ler tu..aku tgh tunggu dia claim rebet minyak rm635 tu..aku nk beli jamu dgn brg2 kelengakapan bersalin utk aku pulak..

No comments: