Friday, July 11, 2008

turn aku pulak....

hari ni jumaat 11/7/08...turn aku pulak admit kat spital ni...pepagi td dah sakit sket tp arini hubby ada lwn boling terpaksa laa tunda plan nak jumpa dr pg2...lps abis main boling ..aku g secret recipe..beli kek coklat lapis pisang ...tingin pulak nk makan...baik aku beli ..kang dlm pantang aku ngences pulak ...hehehe...hari ni cuaca agak panas...kami lunch kat mcd teluk cempedak aje...

Pkl 2.30 ptg g KSH...utk check-up..DR lum dtg..so nurse dia srh g buang air kecil dulu..arini berat aku dh turun 3kg jd 69 kg ..syukur...naik tkt3 check hb..11.6..ok sgt tu..urine pun ok...bila DR dh dtg...aku ckp laa yg aritu aku dh start braxton hick..dr srh baring..scan..bb dh 3 kg..alhamdulillah...klu nk admit mmg dh boleh ni..aku suka sgt bila dr ckp mcm tu...senang ...xpyh nak ulang alik lg..

Admit kat wad dkt pkl 4 ptg..kene nunggu nk bilik single...pkl 5.oo ptg dpt bilik...pastu nurse dtg suntik ubat kuat paru2 bb..dr pkl 6.00 ptg hingga skrg dah pkl 12 tgh mlm ..x sakit sgt padahal bila nurse check mmg dh sakit pun...agaknyer sbb aku dh hari2 merasa bb mengeras..so dh imun...

nape aku nk bersalin 11/7....sebenarnyer tu tarikh nikah aku 9 thn lps...tp atas sbb ayah dia nk main boling dulu..kene ler tunda ke 12/07..ape2 harap esok pg aku selamat bersalin..mudah-mudahan segalanyer ok..insyallah..aku dh ngantuk..nk tido dulu..adios

No comments: