Thursday, February 19, 2009

target nak kurus...

hahaha..perasan betul aku ni...perasan nak kurus balik..kahkahkah..nape pulak?2 hari lps hubby aku bawa balik alat penimbang digital yg aku BERANGAN  nak beli..klu beli kat cosway 1 kupon + RM69 baru dpt ..ni free aje..sape x suka benda free of charge ni..org gile pun suka!..ari2 aku dok menimbang badan aku yg x slim2 ni..

hari pertama - 54.8kg

 hari ke 2        - 54.2 kg
 
hari ni              - 52.3 kg.

Ini yg buat aku bersemangat nak bersenam tiap2 pagi..wallaaaaaaaaa...syok nyer klu dpt slim semula ..x tahan aku tgk pipi aku yg gebu mcm pau .sekurang2nya..aku target nak slim jd 45kg..klu dpt slim mcm anak dara dulu lagi best ..huhuhu..berangan sampai ke situ pulak..anyway ada gak part2 kat body ni yg x boleh nak dislimkan semula..


2 comments:

feeqa said...

hye...senang je nk kurus, xyh nk kna sekat² nafsu mkn, dgn jamu yg dh dikapsulkan ni, mmg u sndiri yg x rsa nk makan.... meh la try... http://www.udecided.blogspot.com

happiestmummy said...

jamu yg ada tu x abis lagi